Borrani

350 Sport & Touring, 500 Sport & Touring
User avatar
mantaray
Posts: 838
Joined: 28 Feb 2009, 13:51
Location: Merksem (B)

Post by mantaray » 21 Jan 2014, 08:11

350-v-twin wrote:
mantaray wrote:
Sorry Tony dat kan niet
Nee, dat bedoel ik beslist niet! Ik heb het niet over het terugbouwen naar een vroeger model, maar in het algemeen over Borrani's. Werden er op Ebay krankzinnige prijzen voor betaald, nu zijn ze als vervanging weer betaalbaar, of ook bij eigenbouw, etc.

Ik weet nog dat de voorzijde van de motor van een clublid plat werd gereden bij een aanrijding. Noodgedwongen moest hij een Akront velg aanschaffen (ook prima), nu zou hij gewoon weer een Borrani kunnen monteren.
Ik dat geval geen bezwaar natuurlijk

User avatar
mantaray
Posts: 838
Joined: 28 Feb 2009, 13:51
Location: Merksem (B)

Post by mantaray » 21 Jan 2014, 08:16

A1's zijn gemaakt tot '81...
dacht het niet, wat is je serial ?


Image

Tintin
Posts: 658
Joined: 20 Sep 2009, 09:05
Location: NL

Post by Tintin » 21 Jan 2014, 13:14

Staat ook zo in de originele papieren...
Image
dat is dus deze
Image
maar hier op de site
Image
klopt dat A3 prefix wel in de andere tabel? Was een A3 Sport niet voor de Italiaanse markt en alle export Sportjes zijn met A1 uitgerust? En hebben ze dat pas in '83 gelijk getrokken toen de K1 uitkwam?
"Innamorato di vecchi motocicli Italiani"

User avatar
mantaray
Posts: 838
Joined: 28 Feb 2009, 13:51
Location: Merksem (B)

Post by mantaray » 21 Jan 2014, 17:04

imho is de lijst met nrs afgechecked op het duits forum


ik zat met een A3 /76 en die komt niet voor in de lijst op onze site.

Tom
Posts: 662
Joined: 26 Mar 2009, 09:23

Post by Tom » 23 Mar 2014, 14:43

Mijn broer heeft ook een orgineel Duitse 76er 3 1/2 schijfspakensport beginnend met A3, en nog grappiger met hoekige controlelampjes!

Post Reply