Opbouw van de 73 strada

350 Sport & Touring, 500 Sport & Touring
User avatar
mantaray
Posts: 838
Joined: 28 Feb 2009, 13:51
Location: Merksem (B)

Post by mantaray » 10 Nov 2013, 12:47

ja heb ik

Nissan Tourquise Blue metallic
En nog meer op de site van Soren

http://morinist.dk/morini/lakering.php

Tom
Posts: 662
Joined: 26 Mar 2009, 09:23

Post by Tom » 10 Nov 2013, 13:14

Das heel proper! Heeft de spuiter die lijntjes gespoten (?) en mag ik om en nabij weten wat t gekost heeft?

User avatar
mantaray
Posts: 838
Joined: 28 Feb 2009, 13:51
Location: Merksem (B)

Post by mantaray » 10 Nov 2013, 14:10

Ja ook gespoten
Prijs komt per pm maar is niet zo relevant omdat ik 3 sets liet spuiten

Tom
Posts: 662
Joined: 26 Mar 2009, 09:23

Post by Tom » 10 Nov 2013, 17:05

:shock:

User avatar
mantaray
Posts: 838
Joined: 28 Feb 2009, 13:51
Location: Merksem (B)

Post by mantaray » 24 Nov 2013, 15:33

Bling bling is terug

hoe het was

Image


En nu

Image

Image

Tom
Posts: 662
Joined: 26 Mar 2009, 09:23

Post by Tom » 24 Nov 2013, 17:22

Keurig!

Vraagje: zaten die tommaselli koppel en remgrepen er al op?
Is dat standaard?

User avatar
mantaray
Posts: 838
Joined: 28 Feb 2009, 13:51
Location: Merksem (B)

Post by mantaray » 24 Nov 2013, 19:31

Die zaten erop en zullen idd niet standaard zijn.
Bij gebrek aan andere blijven ze zitten, ik denk wel dat ze uit de tijd zijn.

Valt me net nog in dat ik er nog eentje in de kelder heb staan :oops: :oops: :roll: :roll:
Last edited by mantaray on 25 Nov 2013, 09:35, edited 1 time in total.

Tintin
Posts: 658
Joined: 20 Sep 2009, 09:05
Location: NL

Post by Tintin » 24 Nov 2013, 21:16

en die inlaatspruitstukken... die ben ik nog nooit tegengekomen (alu uit één stuk), geen last van teveel hitte overdracht naar de carb?
"Innamorato di vecchi motocicli Italiani"

hombre
Posts: 834
Joined: 10 Mar 2009, 10:13

Post by hombre » 24 Nov 2013, 21:34

mantaray wrote:Bling bling is terug
auwau, m'n ogen! ;)

User avatar
mantaray
Posts: 838
Joined: 28 Feb 2009, 13:51
Location: Merksem (B)

Post by mantaray » 25 Nov 2013, 09:34

Tintin wrote:en die inlaatspruitstukken... die ben ik nog nooit tegengekomen (alu uit één stuk), geen last van teveel hitte overdracht naar de carb?
Het is ook een hele vroege strada en die hebben dat.
Ik heb er nog niet mee gereden, maar het zal niet voor niets zijn dat ze later een rubber brug gezet hebben.

Tintin
Posts: 658
Joined: 20 Sep 2009, 09:05
Location: NL

Post by Tintin » 25 Nov 2013, 10:48

mantaray wrote:
Tintin wrote:en die inlaatspruitstukken... die ben ik nog nooit tegengekomen (alu uit één stuk), geen last van teveel hitte overdracht naar de carb?
Het is ook een hele vroege strada en die hebben dat.
Ik heb er nog niet mee gereden, maar het zal niet voor niets zijn dat ze later een rubber brug gezet hebben.
en ook nog de alu met plastic tussenschijf
(Ik heb even een foto van Ries geleend :))
Image
"Innamorato di vecchi motocicli Italiani"

User avatar
mantaray
Posts: 838
Joined: 28 Feb 2009, 13:51
Location: Merksem (B)

Post by mantaray » 25 Nov 2013, 10:55

dat bedoelde ik, dacht dat het rubber was.

Dit zat op mijn sport met spaken en schijfrem

Bij mijn oersport is alles vervangen door rubber

350-v-twin
Site Admin
Posts: 1267
Joined: 25 Feb 2009, 16:06
Location: Den Haag (NL)
Contact:

Post by 350-v-twin » 25 Nov 2013, 12:18

Tintin wrote:en die inlaatspruitstukken... die ben ik nog nooit tegengekomen (alu uit één stuk), geen last van teveel hitte overdracht naar de carb?
Zit zo ook op mijn vroege Strada uit 1973. Werkt prima, nooit problemen mee gehad. Misschien enige puntje: aan de cilinderkop kant zit de wartel muur en muurvast.

Tintin
Posts: 658
Joined: 20 Sep 2009, 09:05
Location: NL

Post by Tintin » 25 Nov 2013, 12:24

350-v-twin wrote:
Tintin wrote:en die inlaatspruitstukken... die ben ik nog nooit tegengekomen (alu uit één stuk), geen last van teveel hitte overdracht naar de carb?
Zit zo ook op mijn vroege Strada uit 1973. Werkt prima, nooit problemen mee gehad. Misschien enige puntje: aan de cilinderkop kant zit de wartel muur en muurvast.
als ie ooit los komt: papieren pakking ertussen, mooi op spanning zetten en dan met een draadje aan je kleppendeksel borgen... trilt ie nooit los en je kan hem zonder snijbrander weer los draaien :wink:
"Innamorato di vecchi motocicli Italiani"

User avatar
mantaray
Posts: 838
Joined: 28 Feb 2009, 13:51
Location: Merksem (B)

Post by mantaray » 30 Nov 2013, 15:53

Tijd om een voor -->>> na vergelijking

En Tom de handels zijn aangepast ;-)

Met het voorste spatbord heb ik wat water in mijn wijn moeten doen en een later spatbord voorzien met de beugels.



Image



Image


Image

Post Reply