Wij gingen naar de Mosel, Sig met de Duc en ik met de 74 er.
Op de autobaan tussen 120-140 gereden en bij het eerste tankstation merkte ik dat de pijlstok omhoog gekomen was dus weer even geluk gehad.
Achterband zo vettig als een paling in de spreekwoordelijke emmer.
WTF , ik heb nieuwe cilynders en zuigers, toch geen ring kapot zeker ?
Peilstokje heb ik met een draad geborgd en de reis verder gezet.
Ter bestemming aangekomen ( bij het heksenhuis in Bullay, om het bij Strega te houden )merkte ik dat er toch een klein beetje olie op het carter lag. (grootte 20 centstuk)
Een beetje oliezweet aan het frame waar het kleppendekselontluchtingsslangetje zit( zo nu durven jullie ook niet meer te scrabbelen met mij
Enfin toch een beetje ongerust en gisteren terug naar huis.
Vandaag mijn nieuwe kompressiemeter uitgetest en mijn hart en ziel eruit getrapt.
Voor en achter 12 kg dus das wel in orde denk ik.
Ter vergelijk ook de andere morini getest (met nicasil en vernieuwde zuigerringen) daar vond ik 12.5 en 12
Beide koud
Rubberringen van de peilstok ook maar vervangen, de nieuwe waren wel een stuk soepeler.
Ben nog niet erg tevreden over de prestaties van de sport, met wurgen haalt ie 140 of is baasje met 90 kg toch te zwaar???
Morgen Sigrid eens op de fiets zetten
peilstok eruit
-
- Posts: 834
- Joined: 10 Mar 2009, 10:13
-
- Site Admin
- Posts: 1267
- Joined: 25 Feb 2009, 16:06
- Location: Den Haag (NL)
- Contact:
- mantaray
- Posts: 838
- Joined: 28 Feb 2009, 13:51
- Location: Merksem (B)
Had je toen GPS? Want op de Morinischaal loopt ie wel 170hombre wrote:Dat moet sneller kunnen, mijn eerste 3 1/2je met Sportblok ging over de 160 plat op de tank, wel met stradastuur... (toen was ik wel nog rank & slank, dat wel).
Mijn andere morini liegt ook 10km
Sig heeft vandaag eens proefgereden
In twee richtingen heen 147 terug 155, dus het zal wel in orde zijn, baasje te dik