tja, smaken verschillen

350 Sport & Touring, 500 Sport & Touring
Post Reply
Tintin
Posts: 658
Joined: 20 Sep 2009, 09:05
Location: NL

tja, smaken verschillen

Post by Tintin » 17 Feb 2013, 10:39


Tom
Posts: 662
Joined: 26 Mar 2009, 09:23

Post by Tom » 17 Feb 2013, 17:22

Gewoon terug bouwen naar orgineel als t aan mij zou liggen en de rest verpatsen aan rocketcafeparts

350-v-twin
Site Admin
Posts: 1267
Joined: 25 Feb 2009, 16:06
Location: Den Haag (NL)
Contact:

Post by 350-v-twin » 17 Feb 2013, 22:10

Niet slecht gedaan, best wel mooi/netjes. Probleem met ombouwen blijft vlgs mij dat je dan maar net weer iemand moet vinden die het ook mooi vindt. Dat zie je ook terug in de prijs.

Tintin
Posts: 658
Joined: 20 Sep 2009, 09:05
Location: NL

Post by Tintin » 18 Feb 2013, 10:39

350-v-twin wrote:Niet slecht gedaan, best wel mooi/netjes. Probleem met ombouwen blijft vlgs mij dat je dan maar net weer iemand moet vinden die het ook mooi vindt. Dat zie je ook terug in de prijs.
bedoel je aantrekkelijker geprijst? ik vond het best een stevig bedrag voor een niet originele... kost nog heel wat originele en dure onderdelen om de boel weer enigzins origineel te krijgen

Tom
Posts: 662
Joined: 26 Mar 2009, 09:23

Post by Tom » 18 Feb 2013, 12:00

De verkoper beweert dat de morini in 'nieuw' staat is, zowel optisch als technisch, als de motor dat kan waarmaken, dan vind ik de prijs wel ok. Maar wij liefhebbers kijken er toch anders tegen aan, wellicht, en vallen toch over de details waar 'anderen' geen probleem mee hebben. Ik bedoel dat hele caferacer gedoe, daar zijn vele mensen juist weer gek op, al dan niet geinspireerd door het gecostumized wat op televisie te zien is.

350-v-twin
Site Admin
Posts: 1267
Joined: 25 Feb 2009, 16:06
Location: Den Haag (NL)
Contact:

Post by 350-v-twin » 18 Feb 2013, 16:12

Tintin wrote:bedoel je aantrekkelijker geprijst? ik vond het best een stevig bedrag voor een niet originele... kost nog heel wat originele en dure onderdelen om de boel weer enigzins origineel te krijgen
Het is best een mooie/strakke fiets. In die zin aantrekkelijk geprijsd.
Maar als-ie origineel was geweest had die verkoper er vast meer voor kunnen vragen/vangen.

Ik ben ook niet zo van de Cafe Racers, sterker een standaard Sport is een Cafe Racer pur sang!!

prutser
Posts: 116
Joined: 22 Sep 2010, 01:00
Location: Antwerpen - België

Post by prutser » 18 Feb 2013, 20:37

350-v-twin wrote:
Tintin wrote:bedoel je aantrekkelijker geprijst? ik vond het best een stevig bedrag voor een niet originele... kost nog heel wat originele en dure onderdelen om de boel weer enigzins origineel te krijgen
Het is best een mooie/strakke fiets. In die zin aantrekkelijk geprijsd.
Maar als-ie origineel was geweest had die verkoper er vast meer voor kunnen vragen/vangen.

Ik ben ook niet zo van de Cafe Racers, sterker een standaard Sport is een Cafe Racer pur sang!!
Het origineel is inderdaad meestal nog het beste. Zo'n getuned exemplaar ziet er dikwijls wat te patserig uit

hombre
Posts: 834
Joined: 10 Mar 2009, 10:13

Post by hombre » 19 Feb 2013, 16:56

En uit Italië meegenomen door AIM. Dat betekent dat ie al lang in NL is of dat er weer leven in de brouwerij is bij JJ.

Tom
Posts: 662
Joined: 26 Mar 2009, 09:23

Post by Tom » 19 Feb 2013, 19:15

En al weer weg zo te zien!

Post Reply