Vandaag lekker gereden door de Brabantse dreven, heerrrrrlijk als je de juiste weggetjes weet.
De 3 1/2 Sport had er zin in...
Sturen zonder na te denken, lekker lichte gooi en smijt brommert, doet alles wat je wilt da's lachen!
Rode gebied begint bij 8500, schakelen gaat best boven de 6000.
Heb me lekker uitgeleefd.
De uitlaatjes zijn stiller dan wat ik gewend ben.. het zijn Lafranconi die hun naam niet waar maken (zeer stil !), voelde me dus totaal niet bezwaard
Lente !! (heerrlijk)
-
- Posts: 23
- Joined: 03 Mar 2009, 22:54
Ja ze liep heerrlijk maar de voorste cilinder lekte wat olio via de kop.
Dus vandaag de kopbouten opnieuw op moment gezet.
Volgende rit zal uitwijzen of het geholpen heeft!
Zin om de bergen in te gaan?
Ik ook, al vaker Alpen en Dolomieten gereden met m'n Guzzi maar dit jaar eerste keer Motogiro, hopelijk met de Morini.
Dus vandaag de kopbouten opnieuw op moment gezet.
Volgende rit zal uitwijzen of het geholpen heeft!
Zin om de bergen in te gaan?
Ik ook, al vaker Alpen en Dolomieten gereden met m'n Guzzi maar dit jaar eerste keer Motogiro, hopelijk met de Morini.
-
- Posts: 23
- Joined: 03 Mar 2009, 22:54
Lekker dat het weer langer licht is !!
Vanavond een rondje gereden met de 3 1/2
Niet goed, mooooooh geluidje bij gas opendraaien.. valse lucht, ik denk de carb aansluiting van de voorste cilinder want die zit los.
Ach ja dit was pas het 2e ritje.. ik mag niet klagen.
kan ook die koppakking zijn, ik bedoel dat er toch een nieuwe in moet...
Vanavond een rondje gereden met de 3 1/2
Niet goed, mooooooh geluidje bij gas opendraaien.. valse lucht, ik denk de carb aansluiting van de voorste cilinder want die zit los.
Ach ja dit was pas het 2e ritje.. ik mag niet klagen.
kan ook die koppakking zijn, ik bedoel dat er toch een nieuwe in moet...
-
- Posts: 23
- Joined: 03 Mar 2009, 22:54
Gisteravond de carbs los gehaald.
Spruitstukje van voorste cilinder zat los, met beetje loctite weer vastgezet. Rubbers gecontroleerd, en gelijk de carbs schoon gemaakt, vlotterhoogte afgesteld en synchroon gezet.
Electrische benzinekraan gecheckt, die doet t dus.
Er kan weer gereden worden... zal wel weekend worden.
Spruitstukje van voorste cilinder zat los, met beetje loctite weer vastgezet. Rubbers gecontroleerd, en gelijk de carbs schoon gemaakt, vlotterhoogte afgesteld en synchroon gezet.
Electrische benzinekraan gecheckt, die doet t dus.
Er kan weer gereden worden... zal wel weekend worden.