tank en zijkapjes...
-
- Site Admin
- Posts: 1267
- Joined: 25 Feb 2009, 16:06
- Location: Den Haag (NL)
- Contact:
ja, prijs is heel hoog, maar
1) is allereerste model tank van de Touring (modeljaar '73/'74)
2) perfect gespoten: duur
3) deze lak kost ook behoorlijk wat
4) complete set.
Als je al zo'n tank met zijdeksels kunt vinden kom je niet veel goedkoper uit, tenzij je 'm zelf zo kunt spuiten en dan is het nog duur vanweg de lak.
1) is allereerste model tank van de Touring (modeljaar '73/'74)
2) perfect gespoten: duur
3) deze lak kost ook behoorlijk wat
4) complete set.
Als je al zo'n tank met zijdeksels kunt vinden kom je niet veel goedkoper uit, tenzij je 'm zelf zo kunt spuiten en dan is het nog duur vanweg de lak.
-
- Posts: 662
- Joined: 26 Mar 2009, 09:23
-
- Posts: 662
- Joined: 26 Mar 2009, 09:23
Ik denk toch echt dat deze (en vele anderen) italianen met hun spullen blijven zitten. Doet me denken aan een handelaar op de Vehikel, elk jaar loop ik met mijn vader langs zijn kraam en elk jaar ligt dat verdomde Matchless achterspatbord er weer, en elk jaar vraagt mijn pa wat ie kost: 400 euro! Ok tot volgend jaar zegt mijn pa dan
-
- Site Admin
- Posts: 1267
- Joined: 25 Feb 2009, 16:06
- Location: Den Haag (NL)
- Contact:
-
- Posts: 23
- Joined: 03 Mar 2009, 22:54
Wat een gedoe.. ik heb vorige week een S gekocht van 1983.
huh
Stond gewoon hier in de ''te koop'' rubriek voor een redelijke prijs.
Ben nu bezig met alles nakijken, want kan wel een grote beurt gebruiken, alhoewel ze er voor haar leeftijd van bijna 30 toch goed uitziet. Geen probleem en nog effe dan is t voorjaar
Vandaag de benzinekranen schoon gemaakt.. was nodig!
huh
Stond gewoon hier in de ''te koop'' rubriek voor een redelijke prijs.
Ben nu bezig met alles nakijken, want kan wel een grote beurt gebruiken, alhoewel ze er voor haar leeftijd van bijna 30 toch goed uitziet. Geen probleem en nog effe dan is t voorjaar
Vandaag de benzinekranen schoon gemaakt.. was nodig!
-
- Posts: 662
- Joined: 26 Mar 2009, 09:23
Leuk ding ja! Morini 3 1/2 zijn gewoon erg goed, leuk om aan te sleutelen en te berijden, niet geheel onbelangrijk betaalbaar in aanschaf/ onderhoud en werken daardoor erg verslavendCorsarino wrote:Wat een gedoe.. ik heb vorige week een S gekocht van 1983.
huh
Stond gewoon hier in de ''te koop'' rubriek voor een redelijke prijs.
-
- Posts: 23
- Joined: 03 Mar 2009, 22:54
verslavend ? is daar geen MM voor opgericht dan?
(Morini Motivato)
Naar mijn bescheiden mening is t een van de meest ondergewaardeerde klassiekers, want zo'n lange Duc of zware Laverda laat ze wel haar mooie kontje zien op die leuke stuurweggetjes in de Ardennen of Eifel.
Bovendien ziet ze er gewoon geweldig goed uit.
(Morini Motivato)
Naar mijn bescheiden mening is t een van de meest ondergewaardeerde klassiekers, want zo'n lange Duc of zware Laverda laat ze wel haar mooie kontje zien op die leuke stuurweggetjes in de Ardennen of Eifel.
Bovendien ziet ze er gewoon geweldig goed uit.
-
- Site Admin
- Posts: 1267
- Joined: 25 Feb 2009, 16:06
- Location: Den Haag (NL)
- Contact:
-
- Posts: 23
- Joined: 03 Mar 2009, 22:54
Het gaat niet alleen om cc's het gaat zelfs niet alleen om pk's.
De 3.5 heeft een stijf frame, is lekker licht van gewicht heeft super stuur- eigenschappen. Dat fietsje gooi je alle kanten op die je maar wilt.
Als de remmen dan ook nog in orde zijn, ga je voor de lol haarspeldjes blazen
Daarna zit je op het terras al aan je tweede kop koffie als je vrienden eindelijk eens aan komen zetten...
De 3.5 heeft een stijf frame, is lekker licht van gewicht heeft super stuur- eigenschappen. Dat fietsje gooi je alle kanten op die je maar wilt.
Als de remmen dan ook nog in orde zijn, ga je voor de lol haarspeldjes blazen
Daarna zit je op het terras al aan je tweede kop koffie als je vrienden eindelijk eens aan komen zetten...
- mantaray
- Posts: 838
- Joined: 28 Feb 2009, 13:51
- Location: Merksem (B)
Tintin wrote:moet je eens NOS onderdelen voor een Duc koningsasser of een Laverda proberen te scoren... da's pas een gedoe (vooral voor je portomonnee )
Waar zou dat nu toch aan liggen ????
Aan speculanten of zo ???
Tintin wrote:ik heb er ook nog twee, eentje in de originele fabriekslak met gebruikssporen en een vers gespoten exemplaar incl zijdeksels...
liefhebbers? Voor een kleine vermogen mag er wel een setje weg
-
- Posts: 658
- Joined: 20 Sep 2009, 09:05
- Location: NL
hè, kan sarcasme nu ook al niet meer... dacht je nu toch echt dat ik mijn originele laksetje zou verkopen...mantaray wrote:Tintin wrote:moet je eens NOS onderdelen voor een Duc koningsasser of een Laverda proberen te scoren... da's pas een gedoe (vooral voor je portomonnee )
Waar zou dat nu toch aan liggen ????
Aan speculanten of zo ???
Tintin wrote:ik heb er ook nog twee, eentje in de originele fabriekslak met gebruikssporen en een vers gespoten exemplaar incl zijdeksels...
liefhebbers? Voor een kleine vermogen mag er wel een setje weg