Classic & Retro
-
- Posts: 834
- Joined: 10 Mar 2009, 10:13
Classic & Retro
Nummertje 15 deze maand jongens, een heel stuk over het V-twin blok en onze eigenste Ray staan erin (Italdag). Op naar de kiosk!
- mantaray
- Posts: 838
- Joined: 28 Feb 2009, 13:51
- Location: Merksem (B)
Re: Classic & Retro
Ze gingen een nummer opsturen,maar nog niks gezien.
Hoop dat ze het een beetje goed overgebracht hebben want in de proefversie stonden nogal wat errors.
oa dat een sport lager was dan de strada
Hoop dat ze het een beetje goed overgebracht hebben want in de proefversie stonden nogal wat errors.
oa dat een sport lager was dan de strada
-
- Posts: 834
- Joined: 10 Mar 2009, 10:13
Re: Classic & Retro
Hij is ook iets lager natuurlijk
Het technische artikel over het blok bevatte nagenoeg geen fouten trouwens, goed geschreven!
Het technische artikel over het blok bevatte nagenoeg geen fouten trouwens, goed geschreven!
- mantaray
- Posts: 838
- Joined: 28 Feb 2009, 13:51
- Location: Merksem (B)
Re: Classic & Retro
Oh nee?
- mantaray
- Posts: 838
- Joined: 28 Feb 2009, 13:51
- Location: Merksem (B)
Re: Classic & Retro
Oh nee?
Als je pag 69 bekijkt
Technische specificaties 3 1/2 twin.
Cilinderinhoud 507 cc????
71x 64mm
Lijkt me toch eea niet te kloppen.
Als je dan een artikel schrijft over "De beroemde 3 1/2 twin" en een beschrijving geeft van een 500 heb je behoorlijk de bal gemist.
De klok wel horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt.
Als je pag 69 bekijkt
Technische specificaties 3 1/2 twin.
Cilinderinhoud 507 cc????
71x 64mm
Lijkt me toch eea niet te kloppen.
Als je dan een artikel schrijft over "De beroemde 3 1/2 twin" en een beschrijving geeft van een 500 heb je behoorlijk de bal gemist.
De klok wel horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt.