Vakantie Dolomieten 2010

Off-topic
Post Reply
Borrani
Posts: 251
Joined: 04 Mar 2009, 00:30

Vakantie Dolomieten 2010

Post by Borrani » 17 Aug 2010, 15:45

Hallooo,

zondag nacht terug gekomen van motorvakantie naar de Dolomieten, met 3 maten, Martijn, Melvin en Niels, ducati vs honda dus :P

Even een fotoverslagje, is niet echt in chronologische volgorde, maar iig een algemene indruk :P

We hebben echt super gereden daar, en zeker de 1e 4 dagen super goed rij weer gehad, 20 graden en droog, op t laatst wat regen, maar we mogen zeker niet klagen. Het huisje was dik voor mekaar, met aardige mensen!

Ook het eten was er geweldig, pizza's waar je u tegen zegt, super lekker, en geen dorst naderhand zoals van de doorsnee nederlandse pizza... Maar ook pasta's en lasagna, super!! Ik denk dat ik maar ga emigreren :+

mvg Ries

Voor vertrek, de duc's gebroederlijk op de ideale aanhanger van Kim, geremd en wel, ideaal daar bult af!
Image

Image

vw ervoor

Image

Uitzicht vanuit het huisje

Image

Image

Image

de 1e espresso onderweg..

Image

Image

Image

Cappucino op de Passo Nigra

Image


Image



Image

Image

Image

Image

Image

JAAA er moest ook weer gesleuteld worden, maar niet aan een duc, maar aan een HONDAAAA :P

voetsteunboutje los gerammeld, en werd gered door een dummy boutje van de tank van mijn 748...

Image

Martijn en Melvin
Image

Ikke
Image

Martijn

Image

Ook nog zelf gekookt 1 avond, kun je mooi druk mee zijn :P

Image

Image

Recept bedacht door honda rijder, niet echt haute cuisine dus :+ :+ :+ maar wel goed te eten hoor

Image

Image

Image

Sluitertijd is net te kort _O- _O- _O-

Image

bijna

Image


ja!!

Image

User avatar
mantaray
Posts: 838
Joined: 28 Feb 2009, 13:51
Location: Merksem (B)

Post by mantaray » 20 Aug 2010, 09:08

Helemaal gemist dit topic.

Mooie Bella heb je daar Ries.

Viel het wat mee met de haarspeldjes?
Mijn ST is APITA, Sigrid kwam gewoon tussendoor met haar monster

Borrani
Posts: 251
Joined: 04 Mar 2009, 00:30

Post by Borrani » 20 Aug 2010, 09:19

mantaray wrote:Helemaal gemist dit topic.

Mooie Bella heb je daar Ries.

Viel het wat mee met de haarspeldjes?
Mijn ST is APITA, Sigrid kwam gewoon tussendoor met haar monster
Dank je Raymond!!

Ik kon goed merken dat de 748, maar ook de 999 van Martijn niet echt gemaakt zijn voor de haarspelden :oops: :oops: :oops:

Maar als je eenmaal weet hoe je een haarspeld aan moet snijden is het wel te doen! Ik denk dat een 3 1/2 het daar beter naar de zin heeft 8)

hombre
Posts: 834
Joined: 10 Mar 2009, 10:13

Post by hombre » 20 Aug 2010, 16:33

Doet me denken aan een kennis met een Hailwood Replica (waarmee ik destijds ook door de bergen reed). 'Hoe ga je nou die haarspelden door met je MHR?', Antwoord: 'nou gewoon, driften!'
Toegegeven hij is/was coureur en dacht iets anders over door de bergen toeren...

User avatar
mantaray
Posts: 838
Joined: 28 Feb 2009, 13:51
Location: Merksem (B)

Post by mantaray » 20 Aug 2010, 17:56

ok misschien kunnen we driftcursussen organiseren om de kas te spekken ;-)

Post Reply