29. Internationales Moto Morini Treffen 2009 19.-21. Juni

Your events for the Club Agenda
Evenementen voor de Agenda
350-v-twin
Site Admin
Posts: 1267
Joined: 25 Feb 2009, 16:06
Location: Den Haag (NL)
Contact:

Post by 350-v-twin » 22 Jun 2009, 21:29

mantaray wrote: Eh nee we zijn watjes en hebben een aanhanger genomen ;-)
Oh ja, dat zou je doen.
mantaray wrote: En aangezien ik de motoren nog niet zo lang heb en weinig kan zeggen over betrouwbaarheid vond ik dat ook de betere keuze.
Toen het ook nog zo'n rotweer werd had ik er helemaal geen spijt van.
Geen probleem. Als ik een aanhanger had staan, zou ik misschien soms ook de verleiding niet kunnen weerstaan. Snelweg rijden is niet leuk, maar de weg binnendoor naar de Harz kost weer veel tijd.

mantaray wrote:Verder ist een prachtige streek daar, bochtjes bij de vleet.
Ja, super. Ben er in 2006 een week geweest. Zeker nu de grens tussen Oost en West verdwenen is, kun je van de hele Harz genieten. Het grootste (mooiste?) deel lag vroeger in het Oosten.
mantaray wrote:Ondertussen is ook de nwe tank voor de Dart aangekomen, die heb ik er al ingestoken. Mooi spul, goed gemaakt optisch geen verschil met de originele behalve de stop dan.
Dat klinkt goed!!
mantaray wrote:Verder heb ik ook de motor van de 75 er op 2 bouten na uit het frame. Waarschijnlijk ga ik daar woensdag mee naar Peter om de bronzen versnellingsbakvorken in te bouwen.
Hoe weet je dat er alu vorken in zitten? Ben ik wel benieuwd naar, want moet mogelijk ook gebeuren bij mijn Touring.
mantaray wrote:Als optie heeft ie ook nog een Dart nokkenas, dan zou de sport geen gat meer hebben op lagere toeren.
Maar daar twijfel ik nog over want dan ist geen echte sport meer natuurlijk.
Nee, gewoon laten zitten.
mantaray wrote:Dus al flink bezig geweest vandaag ;-)
Dat kun je wel stellen.
mantaray wrote:De kop met de kapotte draad is door iemand meegenomen op het treffen en is ondertussen al bij Heim.
Over een dag of 5 zou die ook weer klaar zijn.
Goed zo! Je laat er geen gras over groeien :D :mrgreen:

Post Reply