en daarmee bedoel ik het uitlaatgedeelte
De draad is verdwenen door het loskomen van de uitlaatmoer.
Schijnbaar had het bij de vorige eigenaar ook al voorproblemen gezorgd want er was een of ander middeltje aangesmeerd.
4 dagen geleden was ie er bij mij ook uitgevlogen en ik had al gemerkt dat het op zijn einde liep.
Daarom had ik de moer geborgd met ijzerdraad (je ziet daar weinig van bij een Dart)
Zaterdag tijdens een volgasritje vloog het spul er gewoon voorwaarts uit, dus van draad zal niet veel sprake geweest zijn.
Dus zat ik met een kale kop (maar die heb ik al langer lol)
Zondagavond en nacht naar Duitsland geweest waar ik een vervanger gevonden had en nu draait ie weer sinds gisteren.
Het spul flink aangezet met kopervet ertussen, dan 1 min laten warmlopen.
Daarna kon ik weer een 1/4 slag
Vandaag een klein ritje gedaan en verder aangetrokken.
Morgen nog eens en dan gaat er een trekveer op.
Je hebt bij een dart nl weinig zich op de zaak en als je het hoort ist meetal te laat
De kapotte kop gaan waarschijnlijk naar Heim in Duitsland voor reparatie.
Ben hier in de buurt bij iemand geweest die koppen en krukassen doet maar die zag het niet zo zitten.
Ook qua kosten baten natuurlijk
Kale kop bij de dart
- mantaray
- Posts: 838
- Joined: 28 Feb 2009, 13:51
- Location: Merksem (B)
-
- Site Admin
- Posts: 1267
- Joined: 25 Feb 2009, 16:06
- Location: Den Haag (NL)
- Contact: