Hmm carburator sync

Technical questions about Moto Morini motorbikes/mopeds
Technische vragen over Moto Morini motoren/bromfietsen
Post Reply
User avatar
mantaray
Posts: 838
Joined: 28 Feb 2009, 13:51
Location: Merksem (B)

Hmm carburator sync

Post by mantaray » 25 Apr 2009, 08:17

Lukte vrij goed op de 75 er maar op de gele ishet wat moeilijker omdat er geen aansluiting voor zien is.



Wie weet raad ?
Image

User avatar
mantaray
Posts: 838
Joined: 28 Feb 2009, 13:51
Location: Merksem (B)

Post by mantaray » 25 Apr 2009, 08:27

hmm ja de "balance pipes" op de dell'orto's
Maar goed ik zal het maar laten staan hier

350-v-twin
Site Admin
Posts: 1267
Joined: 25 Feb 2009, 16:06
Location: Den Haag (NL)
Contact:

Post by 350-v-twin » 25 Apr 2009, 11:46

Ik denk dat je de aansluitingen voor synchronisatie bedoelt, die normaal op de inlaatrubbers zouden moeten zitten.

Vriend van mij heeft zelf een soort buisjes/pijpjes (van binnenuit) gemonteerd, die hij ook weer luchtdicht kan afsluiten. Je kan daar goed de platte vlakjes voor gebruiken.

Zal hem om een paar foto's vragen én waar hij die buisjes van gefabriekt heeft. Ik meen dat het iets van een fiets was.

Wordt hopelijk vervolgt.

User avatar
mantaray
Posts: 838
Joined: 28 Feb 2009, 13:51
Location: Merksem (B)

Post by mantaray » 26 Apr 2009, 20:41

zoals ik al schreef is het probleem opgelost, want bij een K type kan je de balancepipes van de carbs gebruiken om vacu's aan te sluiten

Post Reply