Korte voetsteunen 3 1/2

Technical questions about Moto Morini motorbikes/mopeds
Technische vragen over Moto Morini motoren/bromfietsen
Post Reply
Borrani
Posts: 251
Joined: 04 Mar 2009, 00:30

Korte voetsteunen 3 1/2

Post by Borrani » 08 Feb 2011, 10:22

Hallo allemaal,

kan iemand mij uitleggen wat ik hier precies op de foto heb?

Het lijkt mij soort van korte schakelset, maar het is in ieder geval niet compleet. Heeft iemand van jullie er misschien aanvullende gegevens van?

m vr gr, Ries

Image

Image

Image

hombre
Posts: 834
Joined: 10 Mar 2009, 10:13

Post by hombre » 08 Feb 2011, 12:17

Vlgs mij heb je hier wat van een 1e serie 3 1/2 en een setje van een later type. Ik heb ook zoiets in de garage rondslingeren. In mijn geval komt het van een 81-er Strada waar de voetsteunen idd iets korter zijn en de schakelpook met stangetjes de bak aan het werk zet. Dan hoort er ook een dingest aan je frame te zitten waar de schakelpook opzit met een bussie.

Borrani
Posts: 251
Joined: 04 Mar 2009, 00:30

Post by Borrani » 08 Feb 2011, 21:59

hombre wrote:Vlgs mij heb je hier wat van een 1e serie 3 1/2 en een setje van een later type. Ik heb ook zoiets in de garage rondslingeren. In mijn geval komt het van een 81-er Strada waar de voetsteunen idd iets korter zijn en de schakelpook met stangetjes de bak aan het werk zet. Dan hoort er ook een dingest aan je frame te zitten waar de schakelpook opzit met een bussie.
dus eigenlijk is het alleen een optie bij een nieuwer type frame??

een goede bekende van mij heeft dit er onder zitten:

Image

hombre
Posts: 834
Joined: 10 Mar 2009, 10:13

Post by hombre » 09 Feb 2011, 11:17

Borrani wrote:dus eigenlijk is het alleen een optie bij een nieuwer type frame??
Klopt, wrsch vanaf dat ze dat knikje in de voorste buizen kregen, maar dat weet ik niet zeker
Borrani wrote:een goede bekende van mij heeft dit er onder zitten:
Zo eentje heb ik op m'n Scramblerproject zitten, komt als ik het goed heb van een 77-er Sport

Borrani
Posts: 251
Joined: 04 Mar 2009, 00:30

Post by Borrani » 09 Feb 2011, 18:36

hombre wrote:
Borrani wrote:dus eigenlijk is het alleen een optie bij een nieuwer type frame??
Klopt, wrsch vanaf dat ze dat knikje in de voorste buizen kregen, maar dat weet ik niet zeker
Borrani wrote:een goede bekende van mij heeft dit er onder zitten:
Zo eentje heb ik op m'n Scramblerproject zitten, komt als ik het goed heb van een 77-er Sport
oké,

dan weet ik wat ik moet zoeken, mijn sport is van 76... maar ik wens wat kortere steunen zonder dat er zo'n set tarozzi's op gaat..

mvg Ries

Post Reply